Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kesäasu!

torstai 5. heinäkuuta 2012

Kesäasu!



toppi & korut: JC | kengät, laukku & shortsit: H&M

Tässä vielä eilisen asua, olipa ihanan lämmin! Ja onhan se ollut tänäänkin, olin vain sen kaikkein lämpimimmän ajan itse töissä. Nyt vain toivon, että huomiselle iltavuoropäivälle sattuisi oikein kaunis ja lämmin aamupäivä, niin voisin mennä vaikka jo heti yhdentoista aikaan nauttimaan hyvästä kirjasta tuohon viereisen rannan kalliolle! Hengailtiin me siinä Kimmon kanssa tänäänkin pari tuntia, Elvi vain oli tosin ollut jo hieman turhan pitkän päivän yksin kotona, niin piti nyt tulla jo hurttaa viihdyttämään tänne sisälle. Paljon se viihdytystä tosin kaipaakin - nytkin se hengailee tuolla sängyn alla nukkumassa. Oispa helppoa olla koira!

Nyt tuntuu, että mun koko pää on jossain toista vuorokautta kestävässä jumituksessa, aaaa mä haluan jo mun loman! Minä, kaiken turhan negistelyn megavastustaja, en löydä nyt mistään mitään kivaa, oon jotenkin ihan lamaantunut. Ehkä mun pitäis syödä jotain järkevää, aivot huutaa ravintoaineita kun donitseilla ei kuulemma elä? Kohta väsätään iltapalaks kreikkalaista salaattia, jospa sen kyllästäisi vaikka kurpitsansiemenillä, niin pääsisi vähän alkuun noiden hyvien rasvojen ja proteiinien kanssa..

Tunnisteet:

6 kommenttia:

5. heinäkuuta 2012 klo 20.08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Miksi ette ota Elviä mukaan rannalle :)?

 
5. heinäkuuta 2012 klo 20.13 , Blogger llaura kirjoitti...

ei koiran paikka oo mun mielestä rannalla... :) ehkä sitten jos se viihtyis kauemmin kun minuutin paikallaan ja sen sais varjoon, mutta tossa meidän rannalla ei oikein kumpikaan onnistu :) ei Elvi viihdy ulkona tällasina ilmoina ollenkaan!

 
5. heinäkuuta 2012 klo 20.35 , Blogger saila kirjoitti...

Millon sun loma alkaa?:) Mulla on huominen enää töitä ja sit se ois, tuntuu vaan et viikko sitten olin innostuneempi ku tänään, mikälie lomadepis.:D

 
6. heinäkuuta 2012 klo 11.27 , Blogger llaura kirjoitti...

oh, onnea sulle!! mulla alkaa kahden viikon päästä vasta, mutta onneksi tässä nyt on kaikkea kivaa ohjelmaa sille välillekin :)

 
7. heinäkuuta 2012 klo 14.42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

monta tatuointia sulla on? ja mitä sun teksti tatuoinneissa luke? =)

 
7. heinäkuuta 2012 klo 14.46 , Blogger llaura kirjoitti...

neljä ja en valitettavasti kerro :--)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu